روشاروشا، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 6 روز سن داره

برای دخترم روشا

امروز

1390/2/26 15:25
نویسنده : مامان ستاره
219 بازدید
اشتراک گذاری

روشا جونم دوباره سرماخوردی و امروز نتونستم ببرمت پارک.بنابراین مامان تصمیم گرفت توی خونه برات شرایط بازی رو فراهم کنه.

اول که سی دی بارنی رو نگاه کردی که یه برنامه خیلی شاد و جذابه با بازی و حرکات موزون چند تا نی نی .بعدش هم یه کمی ناقاشی (نقاشی)کشیدیم و تو کلی اثرات زیبا خلق کردی.

بعدش دنبال بازی کردیم. اینطوری که مامان همش تو رو دنبال می کرد و تو با جیغ و سر وصدای زیاد فرار می کردی و گاهی هم می پریدی رو تخت و بلاخره مامان تو رو می گرفت و تو از خنده ریسه می رفتی .یه بار هم من ازت خواستم دنبالم بیایی و بعد چند قدم خیلی خوشت نیومد و دوباره مامان همش می دوید دنبالت. یه کمی هم بپر بپر بازی کردی .روی زمین و مبل و بعد

مامان تو رو گذاشت پشت پنجره تا کبوترها و کفترای تو حیاط رو تماشا کنی که اومده بودند تو حیاط آقاجون دونه بخورند. آخه دخترم این روزا ما طبقه پایین خونه آقاجون زندگی می کنیم.مطمئنا وقتی تو بزرگ شدی و داری این وبلاگو می خونی دیگه ما تو این خونه نیستیم. اینجا تو خونه آقاجونت یه حیاطه که بیشترش باغچه ست.و دو طرف حیاط همش پله است .و وسط باغچه یه دایره خالی هست که آقاجون درست تو همین دایره برای پرنده ها دونه می ریزه. تو هم گاهی دوست دازی اونا رو نگا کنی . 

دیگه کلی هم بادکنک بازی کردیم. خیلی خوش گذشت.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان مانلی
26 اردیبهشت 90 14:48
جالبه که مانلی هم عاشق دنبال بازیه هر بار به یه بهونه می دوئه و من هم دنبالشو امیدوارم همیشه شاد و سالم باشی
ننه پونه
26 اردیبهشت 90 23:25
سلام وبلاگت مبارک
افسانه مامان اميرها
27 اردیبهشت 90 9:31
سلام عزيزم پرده برداري از وبلاگت مبارك ايشاا.. اينجا هميشه پ باشه از خاطرات خوبت
افسانه مامان اميرها
27 اردیبهشت 90 9:32
چرا عكس هاي دخترمون رو نمي زاري من عكس مي خواااااااااااااام
خاله نسیم
29 اردیبهشت 90 9:01
آخ روشا جون بعضی‌ وقتا که وبلاگ تو می‌خونم فکر می‌کنم تو واقعا بهترین مامان دنیا رو داری.گاهی میگم کاش منم بتونم مثل مامان تو باشم برای نوا...خیلی‌ چیزا هست که بهت بگم،ولی‌ دختر خالت کوچیک و تو اون استجی هست که فقط تو بقلم و نمیذاره برات بنویسم،ولی‌ عشق ترو با اون ابلگت هستم عزیزم...
سولماز
31 اردیبهشت 90 10:42
آخی سرما خورده دخترمون
ستاره
31 اردیبهشت 90 16:33
مرسی ندا جون
ستاره
31 اردیبهشت 90 16:34
مرسی افسانه جون.من دارم عکس می زارم ولی اینقدر کنده که بعید می دونم یکی دو تا بیشتر بزارم.
عمه شيبا(شيوا)
2 خرداد 90 15:39
عزيز دلم، روشا‏،اينو بدون كه ما همگي عاشقت هستيم، همه ي كارهايي كه ميكني زيبا و دوست داشتني مثل خودت
naseem
4 تیر 90 12:55
dobareh emrooz oomadam injaro khoondam cheghadr baram tazegi dasht,,mesle bachchaee ke 100 bar gheseh migi nbaz ikhan beshnavand,,keif kardam,khaleh fadash besheh