روشاروشا، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 25 روز سن داره

برای دخترم روشا

هایپر استار

1392/10/1 23:26
نویسنده : مامان ستاره
262 بازدید
اشتراک گذاری

دختر خوبم سلام. امروز از مهدت که الان خانه کودک آب هست زنگ زدند و گفتند به دلیل تعمیرات مهد تعطیله. منم اولش غصه ام گرفت که حالا که من می خواستم برم خرید چه کار کنم. بعدش دیگه شما رو اماده کردم و با هم رفتیم هایپر استار . با خودم گفتم اگه 1 ساعت هم بتونم اونجا باشم شاید قسمتی از خریدهامو انجام بدم.

اما دخترم ما 4 ساعت اونجا بودیم و من تونستم خریدهامو انجام بدم و تو خیلی خوش اخلاق بودی. واقعا به من خوش گذشت .نمی دونم آیا به تو هم اینقدر خوش گذشت؟

دخترم این روزها دیگه احساس می کنم واقعا بزرگ شدی . دیگه می تونم باهات حرف های منطقی بزنم. دیگه خیلی درک می کنی. روزی صد بار که نگاهت می کنم یواش یا بلند می گم : عاشقتم.

پسندها (2)

نظرات (1)

سحر
23 تیر 93 14:22
*************************** *******\/***\/****\/********** *******/\***/\****/\********** *******||***||****||********** *******||***||****||********** ***(---------------------------------)***** ***(-----------تولدت مبارک-------)***** ***(---------------------------------)***** ***(---------------------------------)***** ****************************