روشاروشا، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 25 روز سن داره

برای دخترم روشا

نه گفتن خیلی سخته!

1391/6/27 10:05
نویسنده : مامان ستاره
337 بازدید
اشتراک گذاری

همیشه وقتی بهت نه می گم ، وقتی به خاطر اینکه نخوابی گریه می کنی ، وقتی به جای صبحونه و نهار و شام می خوای فقط شیر و بستنی بخوری ، وقتی بازم اسمارتیز و پاستیل و همه چیزایی که می خوری و دیگه تا فرداش نمی تونی غذا بخوری، می خواهی ، دلم می خواد همش بهت بگم آره. دلم می خواد هیچوقت گریه تو نبینم. دلم نمی خواد کوچیک بودنت حس ناتوانی و نارضایتی بهت بده.

این موضوع اینقدر منو متاثر کرده که بهش فکر می کنم و دارم می نویسم . شاید باید از من نه بشنوی ، شاید باید بدونی که یه جاهایی تو گریه می کنی و مامان از حرفش کوتاه نمیاد ، همه به خاطر اینکه قاطعیت رو یاد بگیری و قانون. شاید به خاطر اینکه چهره مامانت توی ذهنت یه آدم کامل نباشه که همیشه باهات موافقه و هیچوقت اشتباهی نداره . شاید برای این که تا حدی سازش و پذیرش رو یاد بگیری به خصوص در مواقعی که چاره ای نداری ، درست همون موقع که یه چیزی رو خیلی دوست داری .

امیدوارم وقتی این متن رو می خونی ما به درک این نکته نایل شده باشیم که انسانها با هم متفاوتند ، با افکار و باورهای متفاوت و امیدوارم با همه اشتباهاتی که دارم بتونم همیشه حامی تو باشم همونطور که هستی.

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

افسانه مامان امیرها
3 مهر 91 14:24
ایشالا مامانشششششش
اتنا مامان روشا
1 آبان 91 12:03
ستاره جون چرا عکسهای دختر نازتو نمیزاری ؟
ستاره (مامان روشا)
22 آبان 91 12:43
آتنا جون . من وقتم خیلی کمه . خیلی از مطالبی که برای وبلاگ روشا به ذهنم می رسه وقت نمی کنم بنویسم و یادم می ره. + اینکه سرعت خطم برای آپلود عکس مناسب نیست. خودم هم دوست دارم عکساشو بزارم . چشم سعی می کنم. مرسی از توجه شما.