روشاروشا، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 7 روز سن داره

برای دخترم روشا

نیکا و لنا

1390/2/26 15:26
نویسنده : مامان ستاره
704 بازدید
اشتراک گذاری

نیکا و لنا دختر های داییت. نیکا 7 سالشه و لنا 4 سالشه. خیلی مهربونند .خیییلی هم شیطون. طوری که وقتی با هم می افتین دیگه نمی شه مهارتون کرد . تقریبا همه جا رو به هم می ریزین و کلی بپر بپر می کنید و بعضی کارای خطرناک .خوب کار من خیلی سخت می شه . ولی با اینهمه خیلی وقتا سعی می کنم برنامه هایی بزارم که شما بتونین همو ببینین  چون شما خیلی همدیگه رو دوست دارین . و وقتی با هم هستین خیلی بهتون خوش می گذره . کلی با هم بازی می کنید . حتی گاهی خوابشونو می بینی و تو خواب هی صداشون می کنی.

بیشتر موقعها وقتی لنا می خواد از خونه ما بره ، گریه می کنه و تو هم با یه حس مرامی با اندوه فراوان به لنا نگاه می کنی و می زنی زیر گریه . اونوقته که گریه لنا بند می آد. فکر کنم به خاطر اینکه خیالش راحت می شه که تو هم به اندازه اون دوسش داری.ولی تو همینطور ادامه می دی تا اینکه لنا بره. البته خوبیش اینه که خیلی خیلی زود گریه هات تموم می شه و همه چی درست می شه.

تا همین 1 ماه پیش همه اسباب بازیهاتو با نی نیا تقسیم می کردی. ولی الان یه مدته که کلمه خودم رو یاد گرفتی و حس مالکیتو شناختی .تازه گیا هر کی می خواد به وسایلت دست بزنه فریاد می زنی: "مال منه". "مال روشاست". حتی امروز نزاشتی لنا رو کالسکه ات بشینه .لنا رو که اینقدر دوست داری. و اونم خیلی ناراحت شده بود. آخه لنا خیلی مهربونه و خیلی هم حساس .اون همه وسایلشو به تو می ده. حتی گاهی به تو غذا هم می ده:) به خاطر همینه که از امشب مامان قصه هایی رو برات تعریف می کنه که توش نی نیا اسباب بازیاشونو به دوستاشون می دن و با هم بازی می کنند.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

khaleh naseem
29 اردیبهشت 90 9:58
واقعیت اینه که جای خوش شانسی هست که بچه‌ها دوست یا دوستانی داشته باشند که این همه به هم علاقه داشته باشند و یه قسمت زیادی از دنیاشون دوستانشون باشه.من امیدوارم این اتفاق برای دختر من اینجا بیفته، از همه جالب تا این هست که روشا جون مامان جونی داره که خیلی‌ مثبت و قدر شناس هست و مقییت هارو خیلی‌ خوب می‌بینه،گاهی ما از این نعمتهای دوستی‌ داریم ولی‌ نمی‌دونیم با اون چطوری برخورد کنیم،من که ستاره خیلی‌ بهت افتخار می‌کنم،خوشبحال روشا جون، و البته بینهایت به برادر زده هم علاقه ماند هستم،عاشقشونم،و میدونم که چقدر این ۲ بچه مهرو‌ محبت دارند....نیکا جونم، لنا جونم و روشا جونم عشق ۳ تا تونم