روشاروشا، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 6 روز سن داره

برای دخترم روشا

منو دوست داری؟

1390/2/31 10:07
نویسنده : مامان ستاره
208 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز همینطور که خم شده بودی رو میز تلویزیون به من گفتی : منو دوست داری ؟ با همون لحن خیلی قشنگ بچه گونه. من که خیلی هم هیجان زده شده بودم گفتم بله دخترم.و قبل از اینکه چیز دیگه بگم گفتی: منم دوست دارم. و درست همین مکالمه رو با بابات داشتی .ما واقعا متعجب بودیم و دوتایی با هم بغلت کردیم و همینطور بوست می کردیم.تو هم انگار که این شیرین زبونی رو کرده بودی تا عکس العمل ما رو ببینی همینطور می خندیدی. نمی تونم واقعا نمی تونم اون قیافه بامزه و لحن با مزه ات رو اینجا توصیف کنم.اما دخترم فقط یه چیزی ازت می خوام : حالا که این جمله رو یاد گرفتی .همیشه اونو به من و بابا بگو . چون ما این جمله رو خیلی دوست داریم . بازم بگو : منم دوست دارم.

خیلی خوشحالم که تو از بچه هایی هستی که همیشه می شه بغلت کرد. همیشه وقتی محبت مامان سر می ره .وقتی مامان حس می کنه به آغوشت نیاز داره ، تو هم استقبال می کنی .و این خیلی حس خوبی به من می ده و من و تو لحظات خیلی زیبایی رو کنار هم داریم. وقتی که با هم شعر می خونیم . وقتی که باهم نقاشی می کشیم ، پازل می چینیم ، کتاب می خونیم ، غذا می خوریم و ...ما هر دومون لذت می بریم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان ماهان
24 اردیبهشت 90 8:42
ای جان شیرین زبون بوسسسسس
سولماز
24 اردیبهشت 90 8:46
آخی ی ی ی ی ی ی جینگیل چقدر با نمک و پر احساس
مامان آوینا
26 اردیبهشت 90 15:02
الهی چقدر زیبا. آدم وقتی یک جمله جدید از بچه اش می شنوه انگار دنیا رو بهش میدن. منم وقتی اولین بار بهم گفت دوشت دادا(دوست دارم) داشتم از خوشحالی بال در م یآوردم
ننه پونه
26 اردیبهشت 90 23:26
الهییییییی چه شیرین زبون و عشقولانه .