روشاروشا، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 25 روز سن داره

برای دخترم روشا

من کثیفم؟

1391/5/19 15:16
نویسنده : مامان ستاره
367 بازدید
اشتراک گذاری

یه روز وقتی بعد از دستشویی داشتی دستهاتو می شستی ، منم شروع کردم به دست شستن.

نگاهی به من کردی  و گفتی : مامان تو چرا دستاتو می شوری ؟ تو که کاری نکردی ؟!

منم سریع گفتم : آخه من خیلی تمیزم . دوست دارم همش دستامو بشورم.

بازم یه نگاهی به من کردی و گفتی : مامان من کثیفم؟

توضیح : آخه این روزا شما به سختی راضی می شی دستاتو بشوری . منم دقیقا به همین علت این حرفو زدم که تو الگو برداری کنی ولی ...

نکته اخلاقی : مامانا باباها هر چی می خواین بگین ، دقت کنین ، رو راست باشین . طعنه نزنین! لطفا!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

سولماز
25 مرداد 91 11:47
عجب وروجکیه واقعا راست گفتی خیلی آدم باید مواظب صحبت هایی که با بچه ها می کنه باشه .... از طرف من یه بوس آبدارش کن
ستاره (مامان روشا)
29 مرداد 91 19:02
مرسی سولماز جون. من خیلی جاها خوندم که نباید با بچه ها با طعنه صحبت کرد . درست همونطور که این رفتار با آدم بزرگها هم انسانی نیست ولی موضوع اصلی اینه که این مدلی بودن اصلا توی خونمونه و باز هم هوشیاری مداوم می خواد تا مواظب رفتار و به خصوص حرفامون باشیم.