روشاروشا، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 7 روز سن داره

برای دخترم روشا

مکالمات مامان و روشا

1390/7/26 10:13
نویسنده : مامان ستاره
583 بازدید
اشتراک گذاری

 

:روشا جون بیا بخوابیم .

: مامان بیا توتاق (تو اتاق) بازی کنیم. بیا بلزی مارتیا برداشت(بردار) بده من بازی کنم.مال مارتیا رو . مارتیا رو.

:نه مامان اون برای مارتیاست . باید بدیم به مارتیا .اگه اون اجازه داد می تونی باهاش بازی کنی.

: مامان بیا کمک کن. صندلی رو بزارم اونجا تو کمد بلز مارتیا رو برداشتم(بردارم).

 

 

وقتی برای چند ساعت تو خونه پیش خاله ساحل گذاشتمت و رفتم برای کارام.

روشا: من دوست ندارم

مامان با تعجب: چراااااااااا؟

روشا: گفتم دوست ندارم.دره کن دیگه .(گریه کن دیگه)

مامان: من گریه نمی کنم ولی تو بگو چرا منو دوست نداری؟

روشا: من دوست ندارم برم بغل مدآقا ( محمودآقا)

 

 

 

مامان : روشا دوست دارم.

روشا در حالیکه مامانو بغل می کنه : مامان خودمه.

 

 

مامان بابا رو بغل کرده.

روشا: باباتو می خوای؟

توضیح : وقتی خودت مامانو می خوای میایی و بغلم می کنی و می گی مامانمو می خوام. جالبش اینه که فکر می کنی علی بابای منم  هست.

 

 

مامان در حالیکه با روشا از خونه می رن تو حیاط : علی بیا علی بیا تو حیاط . می خوام یه چیزی بهت نشون بدم.

روشا در حالیکه به در نگاه می کنه : چی شد؟ علی اومد؟

 

مامان: روشا دوست دارم.

روشا: باشه:)

 

مامان: روشا بیا بخوابیم.

روشا: مامان نخواب.

مامان: من خوابم میاد .دیگه می خوابم.

روشا: می خوای بیدارت کنم؟ بیا چشماتو باز کن.

 

مامان: می دونی امشب عروسی کیه؟

روشا: آره. عروسی هرفاد (فرهاد) وووووووووو خلیا (هلیا)

 

جملات:

سمیرا چرا اونو شکونوندی(شکستی) ؟ تار (کار) بد بود.اون گابلمه (قابلمه) رو .

مامان ماتو ماتو تو (مانتوتو) بپوش بریم پارک.

جوجو ها اینجا دونه می خورن . پرنده.

کلمات :

مسماک (مسواک)  ، مسمود (مسعود) ، هرفاد (فرهاد) ،  خلیا (هلیا ) ، خاتمه (فاطمه)

پربین (پروین) ، ناسمن (یاسمن) ، نخ (یخ) ، بگل (بغل) ، گیف (قیف) ، نامی (یامی) ، گشنگ (قشنگ)

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

naseem
28 شهریور 90 9:04
jaleb hast ke Dorina ham fekr mikoneh babash (ali ham babaye Arezoo mamane Dorina hast..mesle inke hameye bachcha intori fekr mikonan,,man nemidoonam ageh Nava bozorg besheh va az man beporseh chera mamane Rosha barash website dorost kardeh vali to na man chi begam??????????????????? tanha inke begam aman maharate neveshtan be in gahshngi va bayane ehsasat ba tamame ghova ro balad nistam,shayad intori ghabool koneh!!!!!!!!!!!!! Love you khale joon
اتنا مامان روشا
11 اردیبهشت 91 17:07
سلام من فکر کنم شما ستاره خانوم هستید .و کوچولوتون هم خواهرزاده سپید خانوم باشه خوشحال میشم به وبلاک روشا سر بزنید