روشاروشا، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 7 روز سن داره

برای دخترم روشا

در دو سال و دو ماهگی

1390/6/1 11:46
نویسنده : مامان ستاره
589 بازدید
اشتراک گذاری

دخترم چند روزیه که رنگ قرمز و بنفش رو تو نقاشیت زیاد استفاده می کنی . مدل نقاشیات هم تغییر کرده .انگار همش داری یه شکلی رو توشو رنگ می کنی. شاید داری تمرین رنگ کردن می کنی. به زرد می گی خورشید. امروز هم وقتی بهت گفتم :" مامان یه دایره بکش توشو رنگ کن می شه توپ " دنبال رنگ سفید می گشتی . وقتی پیدا کردی و شروع کردی رو صفحه کشیدن باهاش می خوندی : " توپ سفیدم ..."  

رنگها رو هم وقتی خودت دربارشون حرف می زنی ، مثلا وقتی می گی : این سبزه یا قرمزو می خوام همه رو (قرمز ، آبی ، زرد ، سبز ، بنفش ، نارنجی ، سفید ، سیاه) درست می گی ولی وقتی کسی ازت می پرسه خیلی وقتا اشتباه می گی .نمی دونم حکایتش چیه!

هنوز هم عاشق پازل هستی ولی تازگیها به لگو ها هم علاقه مند شدی .آخه تا قبل از این دوست نداشتی و زود حوصله ت سر می رفت. الان تنوع اشکالی که درست می کنی خیلی زیاد تر شده.

بارنی تنها سری سی دی های کارتون مخصوص خردسالان به زبان اصلی هست که برات می زارم ببینی .یه مجموعه خیلی شاد و پر از تحرکه .واقعا این برنامه ها رو دوست داری و هر روز ٢ بار ، هر بار نیم ساعت نگاه می کنی. البته تلویزیون و کارتون فارسی هم ممنوع هستی :) مامان خیلی امیدواره که با این برنامه ها تا سال آینده زبان انگلیسی رو خوب یاد بگیری.

دخترم برات یه تشت شن ساحل دریای شمال رو الک کردم و تو حیاط گذاشتم . با یه سطل و چنگک و بیلپچه و امروز می خواهیم بریم تا بازی کنی.امیدوارم دوست داشته باشی.

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

اتنا مامان روشا
11 اردیبهشت 91 17:10
از کوجولوتون هم عکس بزارید ما لذت ببریم