روشاروشا، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 7 روز سن داره

برای دخترم روشا

تولد دسته جمعی نی نی های تیر 88

1390/4/4 10:05
نویسنده : مامان ستاره
913 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دخترم. دیروز جمعه سوم تیر سال 90 بود و من و همه مامانای نی نی ها ی کلوپ تیر ماه 88 نی نی سایت ، تولد شما و همه نی نی های کلوپ رو تو سرزمین عجایب تولد گرفتیم. برای ما مامانا خیلی جالب و هیجان انگیز بود و شما کوچکترا رفتارهای مختلفی داشتین . بعضیاتون مات و مبهوت بودین. بعضیاتون خیلی خوشحال بودین و اون وسط بازی می کردین ولی بعضیاتون که شما هم از این دسته بودین ، اولش کلی گریه کردین:) ولی بعدش خیلی حالت بهتر شد. و حیف که خیلی کوتاه بود و زود تموم شد. ولی بابا از شما و بقیه نی نی ها عکس و فیلم گرفت.

کلا دخترم جاهای شلوغ سر بسته رو دوست نداری . بخصوص که اگه عمو موسیقی هم اونجا باشه و موسیقی بلند اجرا کنه . به خاطر همین مهمونی ها رو دوست نداری.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

naseem
4 تیر 90 12:52
rosha bayad biyaee pishe khaleh inja jaye basteh mani nemideh,,,har chi doost dashteh bashi park hast,harchi ham bekhai mitooni bazi koni faghat zemestoonash sardeh,,oonam khaleh barat ye fekri mikoneh..love you azizam
سولماز
11 تیر 90 16:53
ااااااااااااا خوش به حال روشا ... پس چرا من اونجا نبودم... خوب منم تیر ماهیم خوووووب
مامان مانلی
15 تیر 90 13:59
سلام خوبی روشا کوچولو چطوره خوبه . ببوسش راستی اون روز تونستی از روشا و مانلی عکس بگیری یا موفق نشدی. ببخشید من حسابی با حساب کتاب ها مشغول بودم و خیلی حواسم به مانلی نبود.
ستاره
17 تیر 90 10:29
مامان مانلی جان ، اونروز هر کاری کردم از این 2 تا عکس بگیرم هیچکدوم همکاری نکردن .به همین خاطر عکساشون خیلی خوب نشده. ولی اگه خواستی ایمیلتو بده برات بفرستم.
مامان احسان
23 تیر 90 14:26
تولدت مبارک
مامان علي
30 مرداد 90 11:00
آخييييي.من دير فهميدم.با تاخير تولدت مبارك كاشكي عكساشو ميذاشتيد