روشاروشا، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 7 روز سن داره

برای دخترم روشا

هنوز نقاشی روی دیوار

1391/5/15 10:44
نویسنده : مامان ستاره
309 بازدید
اشتراک گذاری

توضیح : روشا با پاستل مشکی در اتاق خواب رو نقاشی کرده و من و بابا وانمود کردیم که خیلی عصبانی شدیم و اون نباید این کارو انجام بده.

مامان : روشا جون با اینکه این نقاشیت رو خیلی دوست دارم ولی ناراحت شدم  .بابا هم خیلی ناراحت شده.

روشا: می دونم مامان .گفتم که دیگه اینکارو نمی کنم. اگه اینکارو بکنم شما پاستلامو می گیرین می دین یه نی نی دیگه رقاشی بکشه.

مامان : بابا اینو بهت گفته؟

بابا : نه.

روشا : آخه وقتی رو دیوار رقاشی می کشم ، شما و بابا عصبانی می شین ولی من خودم خوشحالم.

مامان: دخترم من و بابا خیلی دوست داریم تو خوشحال باشی ، به خاطر این دیوار اتاقت رو گذاشتیم تا تو روش نقاشی بکشی . ورق و دفتر هم هست. اینطوری هم تو خوشحالی هم مامان و بابا .

روشا: باشه مامان.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان بهراد
15 مرداد 91 0:35
خاله جووون به من رای میدی؟؟؟ اگه رای بدی قول میدم با همین دل کوچولوم برات دعا کنم اگه می خواید رای بدید برید به این سایت http://www.koodakeman91.niniweblog.com/ به شماره ی ۵ بهراد من رای بدییییییییییید
سولماز
17 مرداد 91 10:36
فکر کنم از اون دخترایی می شه با رویاهای زنده و قوی
ستاره (مامان روشا)
19 مرداد 91 15:05
مرسی سولماز جون. منم امیدوارم.