روشاروشا، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 7 روز سن داره

برای دخترم روشا

احساس مادر

1390/2/26 15:22
نویسنده : مامان ستاره
320 بازدید
اشتراک گذاری

دخترم خیلی وقته دلم می خواست برات یه وبلاگ درست کنم و تا اونجا که می تونم ازت بنویسم . البته خیلی از کاراتو تو یه دفترچه کوچیک یادداشت کردم. فکر کنم اگه بزرگ بشی اونو دوست داشته باشی.

بعضی وقتا با خودم فکر می کنم حتما یه روز میشه از اینکه لحظه لحظه زندگی قشنگتو ثبت نکردم پشیمون بشم.

شاید این خودخواهی منه که فکر می کنم تو بهترین دختر دنیایی. و زیباترین. وقتی چشمای قشنگت زیر نور آفتاب برق می زنه و با لباست همرنگ می شه و یه لبخند روی لبات (که از وقتی به دنیا اومدی این لبخند رو داری) دلم می خواد همینطور نگاهت کنم.

دیدن رشد و نموت خیلی شادی بخشه. اینقدر حس خوبی دارم وقتی می بینم لباسهات کوچیک می شه.شلوارهایی که برات بلند بود اندازه می شه و حتی کوچیک می شه. خودت هم هر روز یه کارایی می کنی و یه حرفایی می زنی که نشون می ده قدرت درکت بالا رفته و تواناییهات بیشتر شده . حتی خودت هم از اینکه می تونی بعضی کارا رو بکنی هیجان زده می شی.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان پاتمه
13 اردیبهشت 90 8:36
احساسات مادرانه شما ستودنی است
فريده
18 اردیبهشت 90 10:02
بابا ايول دوستم !!!!!! خيلي كار خوبي كردي كه اين وبلاگ رو واسه دختر كوچولوت مينويسي اون به سرعت بزرگ ميشه و حافظه تو ياري نميكنه كه از بچگياش براش بگي اينطوري همه چي ثبت ميشه . موفق باشي عزيزم
سولماز
19 اردیبهشت 90 15:47
خوب کردی راه انداختی ... دلم یه جوری شد احساس پاکت رو خوندم ...
ستاره
20 اردیبهشت 90 1:57
مرسی سولماز جون
شيوا
2 خرداد 90 15:48
مامان ستاره فوق العاده بود
آزیتا
2 خرداد 90 18:38
هدیه ای ماندگار از ستاره به دخترش ، جالب بود . مامان ستاره از همه ستاره های تو دنیا برای روشا قشنگتر و پرنورتره ، راستی مامان روزت مبارک !!!